A kezdet

2011.07.07. 10:13

Minden kezdet nehéz, ez sem különbözik a többitől...

Jelen blog valójában a véletlen műveként született. Egyetemi éveim alatt elkezdtem cikkeket küldözgetni saját egyetemi lapunkba, amely tevékenységemet diploma után sem hagytam abba (visszajelzés híján a minőségüket nem tudom meghatározni, azonban írói vénájú emberre mindig szükség volt nálunk). Lapunk időközben elért addig a szintig, hogy az offline, papír alapú megjelenés mellett egy online blogon is megjelenünk, ahova folytattam az írást jómagam is. Mivel azonban a blogba való kommenteléshez regisztráltatni kell magad az indán, ami egyben az egyéb szolgáltatásokra is jogosít, gondoltam, miért ne nézzek utána ennek a blogozás témának én is? Soha nem voltam egy nagy napló író vagy ilyesmi (ennek a blognak is a tartalma helyett a kerete, kinézete kezdett először érdekelni, amivel legalább kicsit felfrissíthettem alapfokú html tudásomat); eddigi írói vénám kimerült a havi egyszeri novella, vagy filmajánló írásába, azonban így nyári (uborka) szezon ideje alatt ezek sincsenek az olvasói hiátus következtében. Ellenben van kritika, hiszen a mozizást még a nagy melegben sem hagyja abba az ember - pláne ha nem tudja kihasználni a meleg idő adta lehetőségeket a munkája miatt -, ezért úgy döntöttem, hogy az egyes, általam megnézett filmekkel kapcsolatos gondolataimat itt osztom meg, mely gondolatok vagy eljutnak egyszer valaki füléhez vagy örökre a cyber űrben lebegnek meghallatlanul.

Végülis annyi hülye teng-leng az interneten nap mint nap, eggyel több vagy kevesebb igazán nem oszt, nem szoroz, nemigaz?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://abchronos.blog.hu/api/trackback/id/tr33046573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása